Zajmujemy się indywidualnymi i grupowymi zajęciami z biznesowego języka angielskiego oraz niemieckiego dla krajowych i międzynarodowych firm. Warsztaty języka niemieckiego Unternehmen Deutsch prowadzone są:
w siedzibie firmy klienta dla grup lub indywidualnie,
online dla grup lub klientów indywidualnych, zwłaszcza dla firm międzynarodowych lub przedsiębiorstw prowadzących pracę zdalną.
Co oferujemy?
Język niemiecki biznesowy z elementami języka branżowego. Szkolenia organizujemy z zakresu języka ogólnego Unternehmen Deutsch oraz specjalistycznego: techniczny, ekonomiczny, IT, HR, logistyka/transport, dział produkcji, sprzedaż i marketing, handel międzynarodowy, obsługa klienta.
Warsztaty: korespondencja handlowa, elektroniczne biuro, rozmowy kwalifikacyjne, organizacja i przebieg negocjacji i dyskusji.
Szkolenia miękkie dla pracowników połączone z językiem niemieckim.Die Workshops des Bereichs Soziale Kompetenz to unikatowe połączenie skutecznej komunikacji interpersonalnej i efektywnej pracy zespołowej wraz ze wzrostem kompetencji z języka niemieckiego.
Przygotowanie na certyfikaty: Goethe-Zertifikat B1 jest egzaminem z języka niemieckiego, który potwierdza umiejętność posługiwania się językiem niemieckim na poziomie samodzielności i odpowiada poziomowi B1. Zertifikat Deutsch für den Beruf – ZDfB (B2) został opracowany wspólnie przez Goethe-Institut i telc GmbH. ZdfB potwierdza kompetencje językowe niezbędne w sytuacjach związanych z wykonywana pracą zawodową. Deutsch als Fremdsprache in der Wirtschaft (WiDaF) to egzamin przeznaczony do testowania znajomości języka niemieckiego w biznesie, w środowisku pracy.
Audyt językowy pozwalający ocenić umiejętności językowe pracowników oraz kadry zarządzającej.
Uczestnictwo w procesie rekrutacji pracowników w zakresie weryfikacji poziomu znajomości języka angielskiego na dane stanowisko.
Zindywidualizowane podejście do klienta
Określenie poziomu znajomości języka przed rozpoczęciem kursu.
Analiza potrzeb językowych.
Przygotowanie programu kursu dostosowanego do preferencji klienta.
Systematyczna ocena postępów w nauce.
Ocena opisowa ze wskazaniem na obszary doskonalenia językowego.
Co nas wyróżnia?
Cele i efekty ustalamy wspólnie z klientami.
Główny nacisk kładziemy na skutecznie porozumiewanie się w języku zawodowym.
Metody nauczania dobieramy stosownie do założonych celów firmy i indywidualnych preferencji.
Motywujemy do nauki poprzez powtarzanie już poznanych struktur i zachęcanie do poznawania nowych zwrotów podczas dyskusji.
Wykorzystujemy najlepsze podręczniki branżowe i słowniki techniczne.
Stosujemy różnorodne skuteczne metody nauczania:
prezentacja biznesowa,
ćwiczenia z wykorzystaniem artykułów branżowych,
śledzenie profili społecznościowych mediów biznesowych, np. Business Insider Deutschland,
symulacje sytuacji biznesowych,
analiza przypadku,
informacja zwrotna wielopoziomowa.
Dołącz do grona naszych klientów, którzy rosną w siłę i rozwijają swoje firmy.